חברה אינטגרלית

בניית חברה המושתת על יסודות של שיתוף פעולה בין כל הגורמים והתחשבות של כולם בלי יוצא מהכלל מייצרת סביבה המשפיעה על האדם בצורה שהאדם מתרכז במה שחשוב באמת והוא מרצונו החופשי ירצה לתרום לה והפיתוח של הסביבה יעניק לו עומק וסיפוק וכך האדם לא יהיה עסוק במרדף אחר דברים מיותרים או מזיקים לו ולסביבתו.
בחוכמת הקבלה לסביבה חשיבות מכרעת. בימינו ,שהעולם מבין שכולנו בסירה אחת, העתיד נמצא באינטגרציה. האנושות תתחיל לחשוב על התחברויות שיתופיות יותר ויותר והנורמות הישנות של העצמת האגו של האינדיבידואל תלך ותעלם מן העולם. הטבע דורש זאת מאתנו נרצה או לא, הוא ממש לוחץ עלינו ולא תהיה לנו ברירה, זה יקרה בדרך טובה או חלילה בדרך ייסורים של מלחמות קשות וסבל עד שנוותר מרצוננו החופשי על האגו שמנהל ודוחף אתנו עוד ועוד לנצל לרמוס ולחיות על חשבון הזולת ונבחר בצורה מודעת בדרך הטובה. כאן יש מקום למדענים לתת לנו דוגמאות ולהסביר שאלה הם חוקי הטבע ולהוכיח שחוק האינטגרליות הוא משהו הכרחי שלא ניתן לברוח ממנו. עלינו מוטלת האחריות להתחיל בשינוי ולא לחכות שהדור הבא יפעל, תנועתו של חוק טבע זה פועל בתאוצה ואנו כבר מפגרים, ככל שנתעכב במימוש האיחוד באנושות כולה, לא בטוח שנצליח לחיות חיים מספקים ללא מצב של סבל.
מדענים טוענים שאם האדם ישנה את כיוון התנהגותו מאהבה עצמית אגואיסטית לדאגה והתחשבות באחר, הטבע מיד ישתנה בכל התחומים ואנו נרגיש יחס טוב במשפחה, בבריאות, אקלים, כל הבעיות הנפשיות שפיתחנו בשנים האחרונות כתוצאה מלחץ חברתי כלכלי ובכלל, הכל יתחיל לזרום לכיוון חיובי ונרגיש יחס טוב מכל הטבע סביבנו.
ישנם הרבה אנשים שכבר חושבים בצורה אינטגרלית בהם נמנים מדענים, ביולוגים, פיזיולוגים, סוציולוגים ופסיכולוגים והם יודעים להסביר בצורה מדעית ויכולים להוכיח באופן מוחשי במספרים לכל הכלכלנים ופוליטיקאים שזהו חוק המחייב את כולנו ועלינו לפעול כמה שיותר מהר אם אנו רוצים להמשיך לחיות כאן על פני כדור הארץ בצורה טובה, אחרת נמצא את עצמנו מטביעים במו ידינו את הסירה הגדולה שאנו שטים בה כולנו.