חיפוש עבודה באינטרנט

האינטרנט הוא אחד המקומות שאנו מבלים בהם לא מעט זמן ממשך היום שלנו, בין אם בקריאת חדשות, חיפוש אחר קניות לבית או מוצרים כאלו ואחרים ועד למציאת בן או בת הזוג שלנו. וכמו שאנו מבינים לאינטרנט מזמן כבר אין שימוש אחד בלעדי, אלא מגוון רחב של שימושים שיכולים גם להיות מועילים למרבית מכם כאשר אחד מהם הוא לא אחר מאשר חיפוש עבודה באינטרנט. החיפוש אחר עבודה באינטרנט יכול להראות לעיתים מסורבל ואפילו מייאש, אבל לאלו מכם שאכן בחרו לחפש אחר העבודה החדשה שלהם דווקא באינטרנט הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם למצוא את העבודה הבאה שלכם בקלי קלות.
אז הכינו את קורות החיים ואת רשימת המועדפים.

פורטלים וקורות חיים

כיום בישראל קיימים לא מעט פורטלים שונים המיועדים לחיפוש אחר עבודה, ישנם פורטלים ייעודים למשרות הייטק למשל, ישנם אתרים בדמות "לינקדין", "ALL JOBES" משרות באתר סחבק ועוד לא מעט פורטלים שתוכלו להיתקל בהם. בחלקם תתבקשו לבצע הרשמה מקדימה למלא פרטים רלוונטים אשר יקלו על מנועי החיפוש שקיימים באותם פורטלים, אך יחד עם הפרטים חשוב מאוד שתכינו את קורות החיים שלכם. איך תוכלו לעשות זאת? תוכלו להתחיל בפורמטים שונים שקיימים כבר ברשת ויעזרו לכם לעצב את קורות החיים שלכם בצורה עניינית ומסודרת. הדבר השני הוא למלא את קורות החיים בצורה שתהיה עניינית עבור העבודה שאותה אתם מחפשים, החל מהלימודים והשתלמויות שעברתם ועד לעבודות רלוונטיות עבור אותה משרה. השקעה בכל אלו חשובה לא פחות מהפורטלים מכיוון שבדיוק כמו שאתם מחפשים עבודה, ישנם עוד אלפי ישראלים שעושים זאת כיום.

רשתות חברתיות או לא להיות

הרשתות החברתיות שבדומה לאינטרנט רק מוסיפות עוד פיצ'רים ויכולות המאפשרות שימוש רחב בהן, והפכו בשנים האחרונות גם למקום מעולה עבור חיפוש עבודה. הרשתות החברתיות מאפשרות בדיוק כמו בפורטלים למצוא את מקום העבודה שלכם על פי המקצוע שאליו הוא שייך, הסינון הזה נעשה תודות לקבוצות הרבות שיש כיום בפייסבוק והן חולשות החל מעבודות מזדמנות/כלליות ואפילו מועדפת ועד לעבודות הייטק, שפים, לוגיסטקה ועוד מגוון רחב של מקצועות כאלו ואחרים. יחד עם זאת החלוקה איננה קיימת רק בין סוג העבודות אלא גם במיקומים השונים שבהם תוכלו לחפש, כך למשל תוכלו למצוא בקבוצת "דרושים ברמת גן" את כל המשרות האחרונות שפורסמו לעיתים גם בפייסבוק וגם בפורטלים השונים לחיפוש עבודה.