דשא סינטטי – ג'וניור דק

עולם אביזרי הנוי בשנים האחרונות רק הולך ומשתכלל, כאשר ניתן להשיג כיום מגוון רחב של אביזרים המאפשרים יכולות עיצוב מרעננות לכל חלל ברחבי הבית או המשרד. אחד מאותם אביזרים מעולים לעיצוב וסגנון מחדש של הגינה או אפילו בריכת השחייה הביתית הוא כמובן דשא סינטטי מסוג ג'וינר, אשר נחשב מעולה לעיצוב ובעל סיבי דשא עם יכולות הגנה מפני קרני UV והתאמה גם לסביבה חיצונית וגם לפנים הבית.
הדשא המעולה הזה מצטרף לעוד שורה של דשאים סינטטיים איכותיים, אשר התשלבו בשנים האחרונות במגוון רחב של עיצובים, בין אם בעיצובים עבור חללים אורבניים המשלבים אזורי משחק לילדים או לבעלי חיים ועד ליצירת אזורי נוחות ברחבי הבית.

דשא סינטטי ג'וניור דק – למראה עדין עם נוכחות

שילובים של דשא סינטטי בשנים האחרונות צבר תאוצה בקצב מסחרר, כאשר לא רק פארקים או חללים חיצוניים עושים בהם שימוש אלא עוד מגוון מקומות. כך למשל מצליח דשא סינטטי מסוג ג'וניור דק להשתלב אל בין לא מעט צרכי עיצוב שונים, כמו למשל ריפוד עבוד תחתית הבריכה או על מדפים. הסגנון הדק והצבע הירקרק מצליחים להשתלב בצורה מעולה, עם זאת לא בצורה אשר מאפילה על שאר עיצוב החלל או הבית.
על כן השילוב של דשא שכזה נחשב לאפקטיבי לא רק בשל גובה המרבד המסתכם ב17 מ"מ, אלא גם בצבע הנחשב ליחסית עז אך נעים לעין.

מה חשוב לדעת? הדשא הסינטטי מסוג ג'וניור מגיע ברוחב גליל של 2מ על 25 מטר, 25מ על 4 מ ועם מרווח תפרים של 5/32 אינץ' ויכולת ניקוז מים של 1600 ליטר בשעה. מספר התפרים של דשא זה מסתכם בכארבעים ושבע אלף למטר רבוע, אשר מצליח לשמור על המראה הרענן והחד ומאידך לשמור גם על אמידות לאורך זמן. כמובן שהדשא איננו רעיל ונחשב בטוח גם לשימוש לילדים ובעלי חיים, עם זאת יש לזכור כי עם גבוהו הנמוך הוא נחשב לדי עדין והשימוש בו יהיה בעיקר לעיצוב של תצוגות וכמובן קבלת מראה ירוק ורענן.