האם האופנה החדשה היא עדשות יומיות?

לא מעט מהישראלים משתמשים במשקפיים כאשר המספר הרשמי עד לפני שנתיים עמד כל כ3 מיליון בני אדם. אפשר להוסיף אל המספר הזה קרוב לעוד מיליון ישראלים שדיווחו על בעיות במידה מסוימת בראייה שלהם והנה לנו מספר לא קטן. עם זאת אנו יכולים לראות לא מעט ממרכיבי המשקפיים עוברים אל עדשות יומיות, אלו ברוב הפעמים מהוות "מעבר" עבור עדשות חודשיות אך ברוב הפעמים, יחד עם היתרונות הרבים שלהן הן הופכות לקבועות. אז האם האופנה החדשה היא עדשות מגע יומיות?

היתרונות הברורים

אחד היתרונות היותר ברורים שיש לעדשות יומיות הוא המגע הרך שלהן, אלו ברוב הפעמים יהיו רכות פי 3 בערך מעדשות מגע חודשיות. דבר זה מקל ברוב המקרים על המשתמש גם במגע וגם ביכולת להחליף את העדשה בתכיפות הרצויה. אך רכות זו אינה נובעת מעצמה שהבסיס שלה הוא תרכובת של חומרי הידרוג'ל נושמים, אשר עוזרים לזרימה נוחה ומקסימלית של אוויר אל תוך העין וכך גם מונעת יובש באחוזים גבוהים יותר משל עדשות מגע חודשיות. יחד אל כל אלו גם היכולת של תרכובות החומר להכיל מים בצורה גבוה משל עדשות מסורתיות, גורמת לחיכוך נוח יותר בין העין אל העדשה, מה שגם מפחית את היובש שעלול להיגרם מעדשות לעיתים.

יתרונות  בריאותיים

העדשה היומית בשונה מעדש חודשית היא לא רק רכה יותר, נעימה יותר ומעבירה יותר אוויר אל תוך העין. אלא עצם זה שהיא מוגבלת ל12 שעות גם עוזרת לצמצם את הסיכוי לדלקות שונות בעין, דבר שעלול לקרות לא פעם עם עדשות חודשיות. גם כי עלול להצטבר עליהן לכלוך שחומר הניקוי לא תמיד יצליח לנקות או לחסימת אוויר עם שימוש של מעל ל12 שעות.  יתרון זה אינו רק "דוחה" לכלוך אלא גם עוזר לשמירה על עדשת העין ומנוזלים שונים שעלולים גם כן להצטבר עם עדשות מסורתיות. כל אלו מצטרפים אל שילוב טכנולוגי ברמה הגבוה ביותר, שכיום תוכלו למצוא בשוק עדשות המגע היומיות מגוון רחב של עדשות אשר יתאימו גם לכל כיס וגם לטווח הראייה שתצטרכו. כך שבין אם אתם רוצים לבצע מעבר חלק אל עדשות מגע חודשיות או להרגיש איך זה ללכת עם ולהרגיש בלי, עדשות יומיות יכולות בהחלט לספק עבורכם את ההרגשה.