פרויקטים של פינוי בינוי ברמת גן

אחת הדרכים המעולות במאה העשרים ואחת לחדש תשתיות, לשפר דיור התושבים ולפנות מקום לתושבים חדשים היא בעזרת אחד מהדרכים להתחדשות עירונית והוא כמובן פינוי בינוי. סגנון פרויקטים כאלו מתאפיין בעיקר בערים צפופות וגדולות, החל מתל אביב לדוגמא ועד לערים כמו חיפה ופתח תקווה ובכל זאת בהתאם לתכנון העירוני ולדרישה של התושבים. אבל אחת הערים שמצליחה להוביל בשנים האחרונות גל די נרחב של פינוי בינוי בשטחה היא לא אחרת מאשר העיר רמת גן, העיר שגובלת גם בתל אביב, בני ברק וגבעתיים מצליחה לשמור על קצב בנייה (והריסה) די מרשים ביחס לשכנותיה מכל הצדדים. פרט לפרויקטים פינוי בינוי של יוסי אברהמי ברמת גן יש גם את הפרויקטים הבאים:

פרויקטים של פינוי בינוי ברמת גן- הבולטים

המלך ינאי 2
את ההתחדשות המלכותית ברחוב ינאי שתיים מובילה חברת אנגלאינווסט התחדשות עירונית, מדובר על מבנה חדש ויוקרתי הנבנה כבניין בוטיק ובעל מרפסות גדולות ומפנקות. המיקום של הבניין הופך את הייחודיות שלו מוכפלת, כאשר אל מתחם הבורסה נגיע במרחק של הליכה קצרה ואל שכונת בורוכוב השכנה נוכל להגיע גם כן ללא מאמץ וכמובן אל העיר העשירה בעולם תל אביב. בדירות ניתן למצוא דירות 3 חדרים, דירות 5 חדרים גן ודירות 4 חדרים החל מ3.2 מיליון שקלים.

י"א באדר 15-17

על הפרויקט הזה אמונים "ברית איחוד יזמות נדל"ן" המציגה שני בניינים בעלי 11 קומות, כאשר לכל קומה 2 דירות בלבד ו3 כיווני אוויר. הפרויקט נבנה דרך תשתית חשמל חכמה, כאשר הדיירים יוכלו להנות גם מחדרי עגלות, מרפסות מרווחות ומרחק הליכה קצר אל לב ליבה של העיר רמת גן. מכאן נוכל להגיע במהירות אל כביש 4, אל אוניברסיטת בר אילן ולבית החולים תל השומר. ומלבד המיקום המושלם, נוכל לרכוש בפרויקט המעולה דירות בנות 3 עד 5 חדרי שינה.

אבנר 7

על הפרויקט הזה אחראית חברת "אוחנה גרופ" מקבוצת איסתא נכסים, הוא כולל בניין אחד בן 24 דירות על פני 9 קומות ואמור לכלול מרפסות מאווררות ומרווחות מאוד. אכלוס צפוי לקראת דצמבר 2022 והמיקום המושלם של הפרויקט כולל מיזוג אוויר לכל דירה ודירות מיני פנטהאוז החל מ3.2 מיליון שקלים.