מכשירי שמיעה מחירים וטיפים

לא מעט מהישראלים יזדקקו למגוון רחב של עזרים על מנת לצלוח את שגרת היומיום שלהם בצורה מוצלחת חלק יעשו שימוש במכשירים אשר ימדדו את רמת הסוכר שלהם בגוף, חלק יעשו זאת בעזרת עדשות מגע שונות וחלק יעשו זאת בעזרת מכשירי שמיעה. ההבדל שבין מכשירי העזר הללו הוא לא רק אופי העזרה אותו הוא מעניק למשתמשים בו, אלא גם אופי המכשיר, העלות שלו, השימושים שלו ולרבות האופי האנרגטי של המכשיר. על כן ברכישה של מכשירי שמיעה מומלצים לנו או לקרובי המשפחה שלנו, חשוב להכיר את המאפיינים אותם ציינו וכמובן גם את הדגמים הקיימים וטיפים שיעזרו לכל משתמש.

מכשירי שמיעה מעולים ומומלצים

אחד ממכשירי השמיעה עליהם נבקש תחילה להמליץ יהיה כמובן מכשיר השמיעה מבית Paradise, המציע מכשיר שמיעה מעולה תוך אוזני העשוי מטיטניום. מכשיר זה מיועד עבור ירידת שמיעה מדרגה בינונית עד קשה, כשלצד זאת המשתמשים ייהנו גם מקישוריות בולטוס. קישוריות זו תאפשר חיבור מידי ומעולה לכל המכשירים התומכים, החל מפלאפונים ועד אל מכשירי מדיה שונים כמו טלוויזיה, טאבלטים ומחשבים. מכשיר נוסף המוצע כמכשיר שמיעה תוך אוזני מעולה הוא כמובן מסדרת Virto M, המוצע למשתמשים לאחר פיתוח טכנולוגי מעמיק אשר מסוגל לבצע התאמה מעולה לא רק למכשירי מדיה שונים אלא גם לכל סביבה שבה יימצאו. דגם זה בדומה לדגם שהמלצנו לפניו, מתאים לבעלי ירידה בשמיעה החל מדרגה קלה ועד לדרגה חמורה-עמוקה.

מכשירים נוספים, מחירים וטיפים מעולים

בין מגוון מכשירי שמיעה(מחירים סבירים ויותר הכוונה) המיובאים לישראיל כיום ישנם דגמים שונים, כאשר אל כל דגם מצטרף גם אופי השימוש של המכשיר ואפילו המיקום שלו. כך למשל מכשיר שמיעה מדגם ITC יהיה ממוקם בתעלת האוזן, כשמכשיר מדגם CIC יהיה בתעלת האוזן. דגמים הנחשבים ליותר "פנימיים" יענו לשמות IIC ו RIC  דרכם נוכל להנות ממכשירי שמיעה עם רמקול פנימי בתעלת האוזן או מכשיר שמיעה המורכב בתעלת האוזן. העלויות של מכשירי השמיעה נעים בין 3800 עד 6000 שקלים למכשיר "בסיסי" ועד ל12 אלף שקלים עבור מכשיר שמיעה מתקדם ואפילו יותר.