מה זה טוטו עולמי?

לא מעט ענפי ספורט מצטרפים בשנים האחרונות אל משחקי המזל השונים, אך משחק אחד עדיין מצליח לשמור על מקום של כבוד והוא כמובן משחק הכדורגל הנחשב לנפוץ בכל היבשות השונות על כדור הארץ. המשחק שסוחף אחריו לא רק קמפיינים בינלאומיים ובין יבשתיים, גם מציע לאוהדים וללא מעט מנחשים את האפשרות לזכות בפרסים שונים, כשבין המשחקים הפופולריים הוא כמובן "טוטו עולמי". המשחק שמלהיב את הישראלים עוד משנות השישים, מוצע כיום גם דרך ניחוש של חמישה עשר משחקים מרחבי אירופה ודרך מגוון מפעלים שונים ומרתקים. לכן גם לאחר קדחת המונדיאל, עדיין קיימות הגרלות ומשחקי מזל שיעזרו לחלקנו להתעשר מידי שבוע כמו https://www.playsmart.co.il/ .

מה כולל טוטו עולמי ואיך אפשר להרוויח?

משחק הטוטו העולמי מוצע אחת לשבוע כשהוא מכיל כ15 משחקים לניחוש, האפשרויות העומדות בפני כל משתתף הן ניצחון לאחד מהיריבות או תיקו (1,x,2 ). בניגוד למשחקי ניחוש אחרים המציעים אפשרויות ניחוש של משחקי כדורגל, בטוטו עולמי מעמד אחד הקבוצות איננו משפיע על סכום הזכייה אלא רק מספר הניחושים הנכונים שבכל טופס. משחקים אלו כוללים לא פעם משחקי גביע הנחשבים קשים לניחוש, לצד משחקי צמרת ותחתית מליגות שונות כמו טורקיה, גרמניה, אנגליה וצרפת. הטיפים הפופולריים בניסיון ניחוש שכזה, הוא כמובן מעקב והכרה בסטטיסטיקות של הקבוצות המתמודדות ועד לקבלת המלצות מאתרי ספורט למיניהם.

משחקי ניחוש אחרים ואפשרויות זכייה

מלבד טוטו עולמי ישנם עוד כמה משחקים המציעים ניחוש של תוצאות משחקי הכדורגל, אחד מהם הוא כמובן טוטו 16 המוצע מידי שבוע בדומה לטוטו עולמי. בטוטו 16 מוצעים 16 משחקים כשרובם משוחקים בליגה המקומית ובליגה השנייה, כשמידי פעם מתווספים משחקים מהליגה האנגלית והליגה האנגלית השנייה. הכללים די זהים לטוטו עולמי, אך לאלו המבקשים להרחיב את יריעת הניחושים יוכל לעשות זאת במילוי טופס ווינר. בטופסי הווינר ניתן לא רק לנחש בין תוצאות הכרעה או תיקו, אלא להוסיף אלמנטים שונים במשחק, החל מכמות כרטיסים צהובים ואדומים ועד אל כמות קרנות ועוד. בשונה משאר המשחקים, במשחק הווינר ניתן לנחש בין קבוצות באלג'יריה ועד אל קבוצות בגאנה, הודו ואפילו ערב הסעודית.