עבודה עם מגורים בצפון

מי מאיתנו לא היה מבקש לעשות קצת שינוי ולמצוא מקום עבודה מרענן? כזה שלא רק יאפשר לנו חיבור מחודש אל עצמנו, אלא חיבור אל אנשים חדשים, אל הטבע ובעיקר ליכולת שלנו ללמוד בשנית. את העבודה הזו נוכל למצוא בעיקר באזור הצפון, שם נוכל למצוא לא רק עבודה חדשה שתכלול גם מגורים ושירותים סוציאליים מעולים אלא גם להנות מסביבה ירוקה ושופעת. המשרות הללו נעות בין עבודה מועדפת, עבודות זמניות, עבודות הדרכות שונות ועוד מגוון משרות מעניינות ומאתגרות. עם זאת הרבה לפני שאנו אוזרים את התיק שלנו ומחליטים להצפין, מומלץ להכיר אילו משרות מחכות לו בערים הצפוניות.

עבודה עם מגורים בצפון

בין המשרות השונות בצפון שניתן גם להנות ממגורים דרכן, יהיו אלו משרות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי אשר יספקו למרבית העובדים בהן לא רק תנאים סוציאליים מלאים וגם קורסים שונים להעשרה, אלא גם מגורים. תפקידים אלו נעים במסגרות הדרכה שונות, בין פנימיות לתנועות נוער כאשר התנאים לקבלה נעי ןבין רקע בחינוך ועד תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי(בהתאם לסוג המשרה). אך אם נבקש למצוא עבודה פחות "מתחייבת" נוכל למצוא מגוון רחב של משרות לתקופות הקיץ והחגים, כאשר בין משרות אלו ניתן למצוא עבודות הדרכה או תחזוקה של אזורי לינה שונים כמו נחלים וחופי הכינרת. משרות שכאלו יאפשרו לנו לבלות את זמן החופשות והחגים באזורים הכי כיפיים לחופשה ועם עבודה מהנה במיוחד.

משרות נוספות של חינוך אבל לא רק

בין משרות השונות בהן נוכל לקבל גם מגורים באזור הצפון, יהיו אלו כמובן משרות החינוך השונות כאשר אליהן מצטרפות גם משרות של ניהול משפחתונים המתאימים יותר לזוגות צעירים ומשפחות. משרות אלו כוללות מגורים קרבת מקום העבודה, יחד עם התפתחות אישית ומקצועית ובחלק מהמקרים גם עבודה בסופי השבוע. בנוסף לעבודות אלו קיימות גם לא מעט משרות תחת ההגדרה של "עבודה מעודפת", כאשר בין משרות אלו ניתן למצוא עבודה במפעלים שונים בקיבוץ, מלונות מגוונים ומעניינים אזור ועד אל מספר לא קטן של עבודות חקלאות מהנות המשלבות גם פיתוח אישי.