עיצוב חדר ילדים

עיצוב בית דורש לא מעט עבודה והכנה מראש שהרי כל חלל בו זקוק לעיצוב שונה, כמובן שמרבית האנשים יבקשו קו "על" שיאגד את העיצובים המשתנים בין חדר לחדר, ואחת המשימות הקשות לכך נמצא לא פעם בעיצוב חדר הילדים. עיצוב שכזה יבקש מאיתנו התחשבות במגוון רחב יותר של גורמים, החל מצרכיו של בעל החדר הקטן ועד להשתלבות עם חדר הילדים השני או לשימוש לטווח רחוק יותר. על כן עיצוב חדר ילדים יכול להיות ללא ספק "מוקש" בעיצוב החדרים של הבית, לכן במאמר הבא תוכלו למצוא כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לעצב את חדר הילדים בקלות כמו הדבקת טפטים לחדרי ילדים.

שיקולים ותכנון

אלו אולי לא מילות המפתח שנהוג להשתמש בתכנון ועיצוב של חדר ילדים, אבל כמו כל דבר בחיים חשוב שנגיע גם לעיצוב שכזה מוכנים. ההמלצה הראשית בטיפ זה הוא כמובן להגדיר את התקציב אותו נבקש להשקיע בחדר הילדים, האם הוא יכול לכלול ערסל מחובר לתקרה? לשאלה כזו מצטרפים עוד כמה שיקולים כמו האם תקרה בנויה לכך? האם הילד האחר לא יבקש גם כן ערסל כזה? והאם הוצאה שכזו שנעה בין 250 ל450 שקלים היא אכן לגיטימית בעיצוב החדר? לכן תכנון והבנה של השיקולים הכרוכים בכל החלטה בתכנון בהחלט יוכלו לעזור בעיצוב נכון של חדר הילדים, להבין איפה אפשר "להתפרע" בעלויות ומתי אפשר למתן.

אפשרויות בלי סוף

דוגמת הערסל הייתה דוגמה די קטנה מבין מגוון אפשרויות לעיצוב חדר הילדים כיום, מכיוון שכל עיצוב וצורה שאתם או ילדכם יבקשו תוכלו לקבל. החל מחדרים עם מיטת קומתיים וספרייה בצורה של גיטרה ועד למרחב "משחק" מתחת למיטת הילדים. לכן מומלץ לחשוב על כמה דברים מבין כל האפשרויות השונות, הראשונה היא כמובן יכולת הזמן לאכלס את הילדים בחדר שכזה, כמה זמן עיצוב עם מגלשה באמצע החדר יתאים ומתי נתבקש לעצב אותו מחדש? האפשרות השנייה שמומלץ לחשוב גם כן היא אחסון של דברים, שכן הילד או הילדה הופכים מדי יום לאנשים גדולים, וכל איש ואישה אוגרים דברים כבר בגיל מאוד צעיר וזאת חשוב לקחת בחשבון בעיצוב החדר.